کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی «سه شیرها» به خاطر نمایش شاگردانش خشنود بود ولی معتقد است تیمش باید مقابل «مانشافت» پیروز می شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های ملی آلمان و انگلیس در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که «مانشافت» موفق شد با تک گل دقیقه ۶۹ «لوکاس پودولسکی» پیروز میدان شود.

انگلیس تحت هدایت «گرث ساوث گیت» با سیستم جدید ۳-۴-۳ به میدان رفت و نمایش خوبی مقابل قهرمان جهان داشت، اما آنها با موقعیت های بسیاری که از دست دادند نهایتاً بازی را واگذار کردند.

ساوث گیت گفت: از آنچه یاد گرفتیم و از شیوه بازی کردن مان، خیلی راضی ام. تنها چیزی که از دست دادیم انتهای بازی بود. واقعاً باید برنده بازی می شدیم. از بازی به همراه تعداد زیادی از نمایش های انفرادی عالی، خیلی راضی هستم. بخش عمده ای از خوشحالی من به خاطر سیستم جدیدی بود که سعی کردیم پیاده کنیم، بازیکنانم خیلی خوب از پس آن برآمدند و این سیستم، مناسب بازیکنانی بود که ما در اختیار داشتیم.

وی افزود: باختن را دوست نداریم ولی در بازی هایی به این شکل مهم یاد گرفتن است و تلاش برای تجربه های جدید و به نظرم ما این کار را انجام دادیم، می خواهم بازیکنانم کاری که امشب انجام داده اند را تکمیل کنند. مطمئنم دوباره از این سیستم استفاده خواهیم کرد، این یک گزینه عالی برای ماست. فکر می کنم بازیکنان زیادی در باشگاهشان به این شکل بازی می کنند که این امر به ما کمک می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.