بازیکن تیم لوکوموتیو ازبکستان با بیان اینکه فردا در مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم، گفت: تنها به پیروزی مقابل استقلال فکر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «یولداشف» در نشست خبری قبل از دیدار تیم های فوتبال لوکوموتیو ازبکستان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: فردا یک بازی بزرگ را پیش رو خواهیم داشت. استقلال تیم قدرتمند ایران است و توانسته در دیدار قبلی خود التعاون عربستان را شکست دهد.

وی تاکید کرد: هدف ما فردا پیروزی در مقابل استقلال است و می خواهیم این تیم قدرتمند ایرانی را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی ازبکستان در پاسخ به این پرسش که استقلال هواداران بیشماری دارد و آیا آنها می توانند برای شما دردسرساز شوند یا خیر؟ گفت: بازیکنان ما از تجربه بالایی برخوردارند. در بازیهای مختلف تماشاگران زیادی را دیده ایم و نگران این موضوع نیستیم. به تنها چیزی که فکر می کنیم شکست استقلال در ورزشگاه آزادی است.

وی در پاسخ به این پرسش که ایران و ازبکستان از لحاظ فرهنگی به یکدیگر شبیه هستند، ادامه داد: از این بابت حق با شما است و ما تشابه زیادی داریم ولی فردا یک مسابقه داریم و باید در این بازی به پیروزی برسیم و جز گسب نتیجه مطلوب به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

بازیکن تیم لوکوموتیو در پایان گفت: من پیشاپیش سال نو را به ایرانی ها تبریک می گویم و امیدوارم سال موفقی را در پیش داشته باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.