مدافع سیاه جامگان با بیان اینکه داور در خصوص پنالتی اشتباه کرد، گفت: قسم می خورم که مرتکب خطایی نشده ام و هرگز پنالتی گرفته شده درست نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی احمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی نفسگیری را از دو تیم شاهد بودیم. ما در نیمه اول باید به پیروزی می رسیدیم اما متاسفانه یکی دو موقعیت ما به راحتی از دست رفت و تنها توانستیم با یک گل به رختکن برویم.

وی در خصوص نیمه دوم این دیدار نیز افزود: نیمه دوم استقلال تنها زیر توپ می زد و کار مثبتی انجام نداد اما ما با بدشانسی سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

مدافع سیاه جامگان در خصوص خطایی که بر روی مهاجم استقلال انجام داد و منجر به پنالتی شد، ادامه داد: به جرأت قسم می خورم که من خطایی بر روی مهاجم استقلال انجام ندادم و داور این دیدار به اشتباه سوت زد. مطمئنا در برنامه های ۹۰ و شب های فوتبالی در این خصوص کارشناسی خواهد شد و همه متوجه خواهند شد که پنالتی در کار نبوده است.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا سیاه جامگان در لیگ برتر باقی خواهد ما یا خیر گفت: صد درصد سیاه جامگان در لیگ برتر باقی خواهد ماند و فصل آینده هم این تیم را در لیگ برتر خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.