کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی در دربی گل بزند و ما تمام حرف خود را در زمین می‌زنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خدا شکر در چند بازی گذشته در ترکیب اصلی به میدان رفتم و توانستم نمایش خوبی داشته باشم که منجر به نتایج خوب شده است.

وی در مورد بازی دربی گفت: شک نکنید با تمام قدرت روز یک‌شنبه پا به دربی خواهیم گذاشت.البته بازی مقابل السد که ۱۲۰ دقیقه طول کشید با حضور هواداران به نتیجه خوبی به پایان رسید و روحیه ما دو چندان شد.۴ ، ۵ بازی است که به فاصله ۴ روز بازی می‌کنیم و فشار بالایی رو ما بود اما خدا را شکر توانستیم چندبازی گذشته را با برد پشت سر بگذاریم.

قربانی در مورد کری‌خوانی پرسپولیسی‌ها و گلزنیش در دربی گفت: مطمئنا بازی را می‌بریم و با نتیجه ۲ بر صفر برنده دربی می‌شویم.فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و ما تمام حرف خود را در زمین می‌زنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.