هافبک آبی‌پوشان با بیان اینکه به دوستانم گفته بودم که من گل پیروزی برابر السد را می‌زنم، گفت: خوشحالم از اینکه توانستم سخت‌ترین پنالتی زندگی‌ام را به گل تبدیل کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری پس از پیروزی تیمش برابر السد قطر در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم از اینکه توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم. ما در طول ۱۲۰ دقیقه بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه با بدشانسی از دست دادیم.

وی در ادامه گفت: البته نباید از تیم قدرتمند السد هم به سادگی بگذریم، زیرا آنها سرمایه‌گذاری خوبی برای فوتبالشان انجام دادند و السد با گرفتن چند بازیکن بزرگ، به دنبال کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران افزود: همانطور که روز گذشته هم رحمتی در نشست خبری گفته بود، استقلال یک ستاره دیگر بر روی سینه‌اش کم دارد و امیدوارم بتوانیم با همین تیم جوان، به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم و یک ستاره دیگر را به دو ستاره استقلال اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جوانان استقلال توانستند رضایت کادر فنی را برآورده کنند؟ گفت: استفاده از بازیکنان جوان تبعات خاص خودش را دارد، ولی باید بپذیریم جوانانی که امروز در استقلال بازی می‌کنند، انگیزه‌های بالایی دارند و با بازی‌های خوبی که هفته‌های اخیر انجام دادند، نشان از این دارند که تجربیات زیادی پیدا کردند و می‌توانند در آینده برای فوتبال ایران مفید باشند.

حیدری در خصوص ژاوی بازیکن بزرگ بارسلونا که به السد قطر آمده است، گفت: او همه کاره السد بود، بازیکن بزرگی است و بازیکنان جوان ما توانستند در دقایقی، او را از کار بیندازند، ولی باید بپذیریم جوانی مثل نورافکن که از تجربه کمی برخوردار است مقابل این بازیکن دچار استرس می‌شود؛ اما همین نورافکن توانست در بعضی مقاطع اجازه خودنمایی به ژاوی را ندهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر پرسپولیس تهران تصریح کرد: هفته آینده بازی بزرگ دیگری را پیش‌رو خواهیم داشت، ما کمتر استراحت می‌کنیم، اما باید به گونه‌ای ریکاوری کنیم که بتوانیم آماده این بازی باشیم؛ هر چند که می‌دانم بازیکنان جوان ما آنقدر پرتوان هستند که تا روز دربی خود را آماده این بازی کنند.

حیدری درباره حس خود که در حساس‌ترین ضربه پنالتی که پشت توپ قرار گرفت، گفت: کار سختی بود اما می‌دانستم که توپ به گل تبدیل می‌شود و حتی به کادر پزشکی تیم گفته بودم که من گل پیروزی‌ برابر السد را خواهم زد.

وی در خصوص وضعیت ووریا غفوری گفت: شخصاً از اینکه او دچار مصدومیت شده، ناراحت هستم و قرار است کادر پزشکی فردا وضعیت او را چک کرده تا ببیند که شرایطش چگونه است.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: از حضور این همه تماشاگر تشکر می‌کنم و خوشحالم که بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی را مملو از تماشاگر دیدم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.