کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لیدرهای پرسپولیس برای تشویق بازیکنان سابق‌شان با یکدیگر اختلاف پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی یکشنبه میان پرسپولیس و تراکتور هر لحظه وارد یک فاز جدیدی می‌شود و حساسیت این دیدار رو به افزایش است. اتفاقات دو روز گذشته درباره مشکلات تراکتور برای جذب سجاد شهباززاده از یک طرف و رویارویی هواداران دو باشگاه از طرف دیگر و همچنین جوسازی که قلعه‌نویی و آجورلو علیه پرسپولیسی‌ها به راه انداختند سبب شده تا یک دیدار پرتنش در انتظار فوتبال ایران باشد.

در کنار همه این اتفاقات، اختلاف میان بوقچی‌های پرسپولیس هم در نوع خود جالب است. یکی از بوقچی‌های پرسابقه پرسپولیس در کانال تلگرامی‌اش از هواداران خواسته چهار پرسپولیسی سابق شاغل در تراکتور را در پایان بازی تشویق نکنند. این درخواست عجیب با واکنش دیگر بوقچی‌ها مواجه شده و آنها اعلام کرده‌اند در ابتدای بازی بنگر، محمد نوری، عالیشاه و نوراللهی را تشویق می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )