عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال و تیم‌های باشگاهی مکمل همدیگر هستند، گفت: باید همه مسئولان برای ارتقاء تیم ملی باشد اما این نباید منجر به حاشیه رفتن لیگ برتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی ادیانی در خصوص حواشی بوجود آمده پیرامون تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: باید توجه داشت که مسئولان، مربیان و متولیان در عرصه ورزش کشور نباید از طریق رسانه‌ها و با استفاده از تریبون با یکدیگر بحث کرده و حرف بزنند.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند کاری کشورهای صاحب‌نام در عرصه فوتبال نشان داده که مربیان و متولیان در دو عرصه ملی و مسابقات داخلی باید در فضایی آرام بحث و تبادل نظر کنند، اظهار کرد: نباید اجازه داد که در بین هواداران و طرفداران فوتبال حساسیت بوجود بیاید لذا مربیان باید با دلیل همدیگر را قانع کنند.

وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال هر کشور نمادی از ملیت، توانایی و ظرفیت آن کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: از این رو در عرصه ورزش فوتبال باید همه مسئولان برای ارتقاء تیم ملی و رفع مشکلات آن تلاش کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه توجه به تیم ملی فوتبال نباید منجر به حاشیه رفتن لیگ برتر فوتبال شود، تصریح کرد: تیم ملی و تیم‌های باشگاهی مکمل همدیگر هستند و باید اذعان کرد که به نوعی تیم ملی چکیده و عصاره بازیکنان تیم‌های باشگاهی است؛ البته اگر این افراد در چارچوب دقیق و به دور از مباحثی مانند حواشی و توصیه انتخاب شوند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه بازی‌های مهم به منظور راهیابی به جام جهانی قرار دارد، به خانه ملت خاطرنشان کرد: همه افراد در هر جایگاهی باید به رشد و رونق ورزش کشور خصوصا رشته فوتبال کمک کنند و نباید اجازه دهند مسائل حاشیه‌ای دستیابی به اهداف مدنظر را تحت الشعاع قرار دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.