سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می‌گوید دیدار تیمش با آینده‌سازان سکوهای لیگ را مشخص می‌کند.

مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار حساس تیمش مقابل آینده‌سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی خیلی سختی مقابل این تیم داریم. البته شرایط تیم ما نرمال نیست چون شبنم بهشت را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی افزود: ترکیب همیشگی تیم ما در این دیدار بهم خورده و همین کار را برای ما سخت می‌کند. قرار است صوفی‌زاده نایب‌رئیس بانوان هم برای تماشای این دیدار بیاید. در واقع این بازی برای فدراسیون هم مهم است.

سرمربی شهرداری سیرجان در پاسخ به این سوال که آینده‌سازان را چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: در اصفهان امکان فیلمبرداری نداشتیم و من همان روز آنالیزهایی را داشتم که یادداشت کردم. آینده‌سازان هفته گذشته استراحت داشت این در حالی است که ما هفته قبل بازی سنگینی با سنندج داشتیم. نتیجه ۳ بر یک به راحتی حاصل نشد.

جهان‌نجاتی با بیان اینکه بازیکنانش در تلاش هستند تا جام را در خانه نگه دارند، عنوان کرد: با اینکه بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده، اما فکر می‌کنم بازی امروز سرنوشت سکوها را تا حدودی مشخص می‌کند. تیم ما از نظر هزینه شاید ششم و یا هفتم باشد و همه با جان و دل زحمت می‌کشند تا جام قهرمانی را در خانه نگه دارند. من برای تیم اصفهان احترام قائلم اما تمام هدف ما این است برنامه‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم.

مربی تیم ملی بانوان ایران همچنین درباره برنامه‌ها و اردوهای ملی، یادآور شد: نخستین اردو از اول تا ۵ بهمن برگزار می‌شود. اگر لیست را ببینید متوجه می‌شوید از تمام تیم‌ها بازیکن گرفته‌ایم. من و آزمون همه بازیکنان در لیگ را زیر نظر داریم تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.