کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: ساسان انصاری در هر بازی بسیار با انگیزه می‌جنگد و انگیزه و تلاش او در مقابل پرسپولیس هم به ما کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان بعد از شروع نه چندان خوبی که در لیگ شانزدهم داشت رفته رفته به شرایط خوبی رسید و توانست خود را در جدول بالا بکشد.

در این میان بازیکنانی مثل ماتیاس چاگو، ساسان انصاری، ایوب والی و ... عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه کردند و جزو نفرات موثر این تیم به حساب می‌آیند.

چاگو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیمش و دیدار حساس مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: شرایط فولاد را در فصل اخیر چطور ارزیابی می‌کنی؟

در شروع فصل امتیازات زیادی از دست دادیم و همین مسئله کارمان را دشوار کرد اما در ادامه راه روند صعودی در پیش گرفتیم و توانستیم اوج بگیریم. در حال حاضر هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم در ادامه راه امتیازات را جمع کنیم.

فارس: در مورد تساوی مقابل ماشین‌سازی صحبت می‌کنی؟

در خانه حریف به میدان می‌رفتیم و اصلا کار راحتی نداشتیم. ماشین سازی نسبت به نیم فصل اول دگرگون شده و از لحاظ بازیکن و کادرفنی تغییر کرده است. این تیم به هیچ وجه دوست نداشت در خانه بازنده شود نباید به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد و هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. به هیچ وجه از کسب تساوی خوشحال نیستیم اما همینکه در خانه حریف بازنده نبودیم نکته مثبتی است.

فارس: در هفته هفدهم باید با پرسپولیس بازی کنید این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم این دیدار برایمان اهمیت زیادی دارد در لیگ برتر بازی ساده نداریم و همه مسابقات مهم هستند. این بازی اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که پرسپولیس صدرنشین فوتبال ایران است. منکر توانایی تیم پرسپولیس نمی‌شوم اما ما در خانه به میدان می‌رویم و باید هر طور شده در این مسابقه به پیروزی برسیم. اینکه در خانه نتایج خوبی بگیریم اهمیت بسیار زیادی دارد به همین خاطر در این مسابقه برای کسب پیروزی می‌جنگیم.

فارس: رویارویی ساسان انصاری با پرسپولیس جذابیت زیادی دارد. این مسئله حاشیه‌ساز نمی‌شود؟

انصاری بازیکن بسیار حرفه‌ای است. او در هر بازی انگیزه زیادی دارد و با هیجان بسیار بالایی در زمین می‌جنگد. او در ابتدای فصل عضو پرسپولیس بوده و اکنون در فولاد بازی می‌کند این مسئله مشکلی به وجود نمی‌آورد. فوتبال همین است و بازیکنان دائم جا به جا می‌شوند. اتفاقا این مسئله می‌تواند انگیزه انصاری بالا ببرد تا او عمکلرد بهتری ارائه کند.

فارس: در این بازی قرار است ۱۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس برسد.

در طول فصل ما فراز و نشیب زیادی داشتیم اما در آن مقطع که خوب کار نمی‌کردیم لحظه‌ای هواداران پا پس نکشیدند و در همه حال حامی ما بودند. در ادامه راه هم روی حمایت هواداران حساب باز کردیم و مطمئن هستیم که در این مسابقه هم هواداران با شور و هیجان فراوان از ما حمایت می‌کنند. با توجه به حمایت هواداران و حضور پر شور آنها سخت تلاش می‌کنیم تا هر سه امتیاز را بگیریم و وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.