کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع آندلوسیایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: خوشحالم که باز هم در پیسخوان حضور پیدا کردم، این یکی از بهترین بازی‌های من در پیسخوان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس، مدافع کلیدی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا گفت: باز هم مردم به من توهین کردند اما ایرادی ندارد. من این چیزها را فراموش می کنم و به جای آن هرگز فضای زیبای پیسخوان را فراموش نخواهم کرد. بازیکنان با احترام با من برخورد کردند و از همه آنها ممنونم. از هوادارانی که صدای احترامشان در هیاهوی فحاشی سایرین گم شد نیز بسیار متشکرم. آندلوسیا و سانچس پیسخوان خانه من است.

راموس ادامه داد: از هواداران رئال مادرید عذرخواهی می‌کنم، در یک لحظه مرتکب اشتباه شدم و به توپ ضربه زدم و وارد دروازه خودمان شد. در بازی‌های دیگر جبران خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.