گلر تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در اردوی امارات اصلا در جریان اتفاقی که برای بازیکنان پرسپولیس افتاد نبودم و فقط فهمیدیم یک جلسه محرمانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید مظاهری بعد از پیروزی یک بر صفر ذوب آهن مقابل سیاه‌جامگان، گفت: خدا را شکر برنده بازی شدیم. بازیکنان ما نیمکت و فیکس ندارند. همه آماده هستند امروز یاسر فیضی هم به زمین آمد و گل برتری را زد.

وی در مورد اردوی امارات مصدومیت احسان پهلوان و مشکلاتی که به وجود آمد، تأکید کرد: اردوی بسیار خوبی بود در جریان موضوع بازیکنان پرسپولیس نیستم نه من هیچ بازیکن دیگری هم ازاین مسئله خبر نداشت. آنجا یک جلسه محرمانه بود و بعد از آن چیزی نفهمیدیم. احسان هم تمرینات خوبی می‌کرد که پایش دچار درد شد و فردای آن روز گفت می‌توانم بازی کنم که کی‌روش به او گفت صلاح نیست.

گلر ذوب آهن در مورد اینکه آیا به اردوهای بعدی تیم ملی هم دعوت می‌شود، گفت:‌ هدفم در این مدت این است که خود را به تیم تحمیل کنم. آنقدر خوب باشم که جای خودم را در تیم ملی باز کنم و در جام جهانی به میدان بروم.

وی در مورد آینده تیمش، اظهار داشت: همان روز که حذف شدیم گفتم نباید به این مسئله فکر کنیم. باید لیگ برتر را بگیریم و به موفقیت برسیم. امسال بهترین موقع است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.