کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تبریز - تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی به دیدار تیم سایپا تهران رفته است که با توجه به برگزاری این مسابقه در روز غیر تعطیل، استقبال چندانی از آن به عمل نیامده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سایپا تهران از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی آغاز شده است.

این بازی که تنها مسابقه باقی مانده از تیم فصل اول رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور است، در حالی به میزبانی ماشین سازی برگزار می شود که با توجه به برگزاری بازی در یک روز غیر تعطیل استقبال چندانی از سوی تماشاگران به عمل نیامده است.

ماشین سازی در این بازی با ترکیب مانوئل فرناندز، سعید مهری پور، سعید مهری، سجاد رهبر، حبیب گردانی، ادسون هنریکه، بهمن کامل، کاخابر کاخا، امیر قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار و پیام صادقیان به مصاف تیم سایپا می روند.

نام آندرانیک تیموریان در لیست بازیکنان ذخیره تیم ماشین سازی درج نشده است.

قبل از بازی تماشاگران به شدت بازیکنان و کادرفنی تیم ماشین سازی را تشویق کردند.

این بازی تا دقیقه ۵۲ با نتیجه دو بر دو در جریان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.