کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه پرسپولیس باید برای نیم فصل دوم تقویت شود، گفت: فکر نمی‌کنم فدراسیون فوتبال با استعفای کارلوس کی‌روش موافقت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین که امروز برای تماشای دیدار تدارکاتی پرسپولیس و پاراگ در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره شکست سرخپوشان در این دیدار، گفت: من همیشه دوست دارم که در تمرین حاضر شوم اما به خاطر سردی هوا دیر به دیر به تمرین می آیم. به هر حال مسابقه امروز یک بازی تدارکاتی بود و شکست در این بازی چندان مهم نیست. مهمترین موضوع پیروزی در بازی های اصلی است.

وی افزود: در این بازی برانکو شاید می خواست چند بازیکن جوان را ببیند و برای تیم بزرگسالان از آنها استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه قرار بوده برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه برود تا با کارلوس کی روش درباره آشتی کنان با برانکو ایوانکوویچ صحبت کند، اظهار کرد: قرار نبود که من به فرودگاه بروم. البته به افشین پیروانی هم زنگ زدم تا ببینم کی روش چه زمانی به ایران می آید که موبایلش را جواب نداد.

پروین در رابطه با استعفای کی روش گفت: فکر نمی کنم فدراسیون قبول کند. برای حل مشکلات باید همه کنار هم بنشینند تا مشکلات را حل کنند زیرا چند وقت دیگر بازی ها فشرده می شود. تا برانکو و کی روش کنار هم ننشینند و مشکلات را حل نکنند، اوضاع ممکن است به همین شکل باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس نیاز به تقویت دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر در دو، سه پست تیم را تقویت کنند خوب است. اگر بخواهند در نیم فصل دوم هم از ۱۱، ۱۲ بازیکن استفاده کنند سخت می شود. اگر سروش رفیعی هم به پرسپولیس بیاید خیلی خوب است..

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.