سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: اگر این تیم تقویت شود، در آسیا هم می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و پس از چند سال قهرمانی در لیگ را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از دیدار تدارکاتی تیمش برابر پرسپولیس در خصوص این مسابقه گفت: برگزاری چنین بازی‌هایی به ما کمک می‌کند که بهتر شویم. از برانکو هم تشکر می‌کنم که به من کمک کرد تا این بازی به خوبی برگزار شود.

وی در رابطه با درگیری‌هایی که در طول این مسابقه رخ داد، افزود: من به بازیکنانم تذکر دادم که در زمین احترام بزرگتر را حفظ کنند و به خوبی فوتبال را در زمین بازی کنند.

سرمربی تیم پارس جم جنوبی در خصوص درگیری‌اش با سید جلال حسینی تصریح کرد: در یک صحنه برخورد شدیدی میان او و بازیکنم رخ داد که من به سید جلال گفتم کمی با احتیاط‌تر بازی را دنبال کند.

تارتار در رابطه با شرایط تیمش گفت: خدا را شکر با توجه به اینکه سال اول است که در لیگ یک حضور داریم، شرایط خوبی داریم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در آخرین روز بتوانیم به لیگ برتر بیاییم.

وی در رابطه با حضور ابراهیم اسدی در این مسابقه گفت: به هر حال او زننده گل قهرمانی ما در پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر بود و خاطرات خوبی با هم داریم. البته من هنوز او را ندیده‌ام.

تارتار در رابطه با حضور بازیکنان بی‌کیفیت خارجی تصریح کرد: برای ورود این بازیکنان به ایران باید فیلترینگ باشد و این موضوع به کیفیت لیگ کمک می‌کند و برای فوتبال ما مفید است.

سرمربی تیم پارس جم جنوبی در پایان در خصوص شرایط پرسپولیس و آیا این تیم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست البته اگر این تیم چند بازیکن خوب جذب کند و تقویت شود، نه تنها برای لیگ بلکه در آسیا هم حرفی برای گفتن خواهد داشت و بعد از چند سال می‌تواند در ایران قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.