سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول باور دارد شاگردش که زننده گل قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی برزیل بود، همچنان ستاره‌ای در کلاس جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای که با یکی از نشریات کشورش انجام داده،‌در مورد پیشرفت ماریو گوتسه، شاگرد سابقش صحبت کرده و باور دارد این بازیکن بزودی همان ستاره قدرتمند سابق خواهد شد.

کلوپ تا یک سال قبل سکان هدایت دورتموندی‌ها را در اختیار داشت، یکی از شاگردانش گوتسه بود. ستاره‌ای که با سن و سال کم، تکنیک نابی از خود به معرض نمایش گذاشت و حتی زننده گل قهرمانی آلمان‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ بود.

همین درخشش باعث شد او به بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ ملحق شود. اما در تیم پرافتخار بوندس‌لیگا وی برخلاف دوران حضور در جمع مشکی و زردپوشان، موفقیت خیره‌کننده‌ای نداشت.

به همین دلیل تابستان سال جاری مجددا به بورسیا بازگشت. و بعد از چند ماه از این اتفاق، کلوپ به عنوان مسئول فنی کنونی لیورپول و همینطور مربی پیشین بورسیا، نظرش را بیان کرد.

وی گفت:ماریو اغلب در زمان‌های نامناسبی دچار مصدومیت شد و به طور کلی دیگر نتوانست آمادگی بالا کسب کند.اما همچنان استعداد و توان فوتبالیستی با کلاس جهانی در وجودش است. این چیزی نیست که بتوان کتمان کرد.

مربی کنونی تیم آنفیلدی ادامه داد: چالش بعدی ماریو این است که بتواند ثبات لازمه را باردیگر کسب کند. من که اطمینان دارم او حتما موفق خواهم شد و از این بابت نباید نگران بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.