کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حالی که ساعاتی پیش مدیربرنامه مارسیال از مذاکره ستاره فرانسوی با سویا سخن گفت، منچستریونایتد حضور قرضی مهاجم خود را غیرممکن دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونی مارسیال که از دقایق کم حضورش در ترکیب اصلی ناراضی بود قصد داشت به صورت قرضی لالیگایی شود تا در سویا به پیشرفت خود ادامه دهد.

فیلیپه لامبولی، مدیربرنامه وی، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: ما با جزئیات فراوان پیشنهاد سویا را بررسی خواهیم کرد. این تیم در اسپانیا جایگاه بسیار خوبی داشته و در لیگ قهرمانان نیز حضور دارد.

حال سایت معتبر تلگراف دقایقی پیش اعلام کرد که منچستریونایتد به هیچ وجه علاقه‌ای به قرض دادن مهاجم خود ندارد.

با این که مارسیال طی ۷ بازی در جزیره نزدیک به ۵۵۶ دقیقه بازی کرده اما یکی از بازیکنان خوب مورینیو محسوب می‌شود.

از طرف دیگر شیاطین‌سرخ به دلیل آماده نگه داشتن فرم بدنی ستاره فرانسوی خود، راضی نخواهند شد تا آینده او در سویا رقم بخورد.

جوان ۲۱ ساله، تابستان گذشته با مبلغ بسیار زیاد ۶۲ میلیون از موناکو به اولدترافورد آمد. وی در اولین بازی خود در ترکیب «فان‌خال» بسیار خوب کار کرد اما پس از آن و زیر نظر «آقای خاص» نیز به عملکرد پر افت و خیز ادامه داد.

باید دید آیا «تیری آنری» جدید فوتبال انگلیس در «تئاتر رویاها» به روزهای خوب خواهد رسید؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.