کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم نفت تهران گفت: زمین فوتبال چاله میدان نیست و نباید های و هوی کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن خلیلی مربی نفت تهران در مورد اینکه گفته می‌شود داور چهارم باعث اخراج دانشگر شده است، گفت: اگر داور سمتی دارد ما هم به آن احترام می‌گذاریم اما اگر می‌خواهد دستش را بلند کند و فریاد بزند ما هم می‌توانیم. متاسفانه این موضوع باب شده است. زمین بازی چاله میدان نیست و نباید های و هوی کنیم. همه باید به یکدیگر احترام بگذارند.

خلیلی در مورد اینکه دایی به عملکرد داوران معترض بود، گفت: منصوریان و اعضای کادر فنی استقلال اعتراض زیادی به داور دارند و در دادن کارت‌ها و عملکرد داور هم تاثیرگذار بودند. داور چهارم بیشتر روی حرکات منصوریان تمرکز داشت و فکر می‌کنم از زدن هدست ذوق‌زده شده بود و با آن کار می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.