کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی باشگاه ذوب آهن گفت: بلیت فروشی بازی با پرسپولیس ساعت ۱۳ روز جمعه آغاز می‌شود.

محمد مهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری جلسه شورای تامین استان اصفهان برای دیدار با پرسپولیس گفت: طبق قانون مسابقات ما فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر را به هواداران پرسپولیس اختصاص می‌دهیم و مقرر شد که این خبر اطلاع‌رسانی شود تا تماشاگرانی که هوادار پرسپولیس هستند بیش از این ظرفیت به ورزشگاه نیایند.

وی ادامه داد: در روز جمعه ساعت ۱۳ بلیت فروشی بازی ذوب آهن و پرسپولیس آغاز می‌شود و از حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ درهای ورزشگاه نیز باز خواهند شد. بلیت فروشی نیز به هیچ عنوان در سطح شهر انجام نمی‌شود و فقط در ورزشگاه بلیت بازی فروخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در روز مسابقه گفت: با توجه به در پیش بودن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) باشگاه برنامه‌های متنوعی را در ورزشگاه برگزار می‌کند. البته کمپین فحاشی نکنیم نیز از هفته‌های قبل از سوی باشگاه‌های ذوب آهن فعال شده و شب گذشته نیز در جلسه کانون هواداران ذوب آهن بازهم تاکید شد که از هرگونه بی‌احترامی به حریف پرهیز شود. ضمن اینکه به مناسبت هفته پیشگیری از ایدز چادرهای اطلاع‌رسانی در بیرون از ورزشگاه برپا می‌شود تا در مورد بیماری‌ ایدز به هواداران هر دو تیم اطلاع رسانی انجام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.