مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هیات مدیره باشگاه نباید استعفای رسول خطیبی را قبول می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: از اینکه رسول از تیم کنار رفته خیلی ناراحتم، حق رسول این نبود رسول خدمات شایانی به فوتبال آذربایجان داشته و گسترش و ماشین سازی را بعد از ۲۰ سال به لیگ برتر آورده است. ماشین سازی را هم خوب بست و تیمی که تازه به لیگ برتر می‌آید به زمان نیاز دارد. مشکلاتی مثل مصدومیت‌ها و قضاوت‌های ناعادلانه داوری تیم ما را برهم ریخت و نتایج بدتر هم تیم ما را به حاشیه برد و به خاطر این مسایل و فشارهایی که از سوی هیات مدیره آمد او ناچار به استعفا شد. هیات مدیره نباید این استعفا را قبول می‌کرد. چون تیم رسول در بازی هفته پیش مقابل پرسپولیس بدون داشتن سه بازیکن شاخص خود یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت اگر بدشانسی نمی آوردیم با حداقل امتیاز تهران را ترک می‌کردیم.

وی ادامه داد: بعد از کش و قوس فراوان من در تیم ماندگار شدم تا این هفته تیم را مقابل ذوب آهن به میدان بفرستیم و تنها کاری که من در این چند روز انجام دادم کارهای روحی و روانی بود و آب و هوای تبریز هم برفی بود و فقط در سالن کار کردیم ولی با بازی که چند هفته پیش مقابل ذوب آهن در جام حذفی انجام دادیم امیدوارم فردا اولین برد را تقدیم حاج رسول بکنیم.

مربی ماشین‌سازی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: فردا مقابل ذوب آهن تیموریان به دلیل سرماخوردگی شدید و کاکا شویلی به دلیل محرومیت غایب هستند اما سایر بازیکنان در کنار تیم هستند و هم قسم شده اند در کنار هوادران به پیروزی برسیم. فردا نیاز شدید به حضور هواداران داریم تا برد خانگی را به آنها تقدیم کنیم.

خطیبی در مورد سرمربیگری خودش در ماشین سازی گفت: من همیشه با رسول کار کرده‌ام و هیچ جا بدون رسول نخواهم بود و به این پیشنهاد فکر نکرده‌ام ولی خانواده خطیبی هرجا باشند خدمت به فوتبال آذربایجان را به همه چیز ترجیج می‌دهند. خیلی ها حاشیه سازی کردند و به رسول خطیبی در رسانه‌ها تاختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.