مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز و پیشکسوت پرسپولیس از جمله تماشاگران ویژه دیدار امروز پرسپولیس ـ ماشین‌سازی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ با توجه به درگذشت تعداد زیادی از هموطنانمان در حادثه تصادف قطار و فاجعه تروریستی در عراق پیش از شروع بازی یک دقیقه سکوت اعلام شد و بازیکنان این مراسم را اجرا کردند.

* بازیکنان پرسپولیس و ماشین‌سازی با بازوبندهای مشکی وارد زمین شدند.

* برای چندمین بار متوالی وضعیت اینترنت جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی دچار مشکل شده و به همین دلیل خبرنگاران برای انجام کارهای خود با مشکلات زیادی روبرو هستند.

*‌ مارکار آقاجانیان، داکروز و مهرداد خانبان در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی، مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس، رضا کرملاچعب، حمید طاهرخانی و محمد انصاری از بازیکنان پرسپولیس هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

* پیش از شروع بازی رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی با برانکو سرمربی پرسپولیس برخورد گرمی داشت. خطیبی روزگاری در تیم ملی شاگرد برانکو بود.

* برانکو به سمت نیمکت‌نشینان ماشین‌سازی رفت و با کلیه بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم دست داد.

* محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده دو بازیکن تیم پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت ماشین‌سازی رفته و با رسول خطیبی برخورد گرمی داشتند.

* بیشتر از ۱۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*‌ با توجه به اینکه چند روز قبل تولد مهرداد میناوند بود، هواداران سرخ‌پوش با سر دادن شعار «اسطوره پرسپولیس، تولدت مبارک» به او تبریک گفتند.

* علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره این باشگاه محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس هم در ورزشگاه حاضر شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.