کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان جدیدی که در این فصل جذب سایپا شدند، انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست خانگی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: در این مسابقه چند مهره اصلی خود را نداشتیم و روز بد بازیکنان ما بود. برخلاف سایر بازی‌ها که سایپا همواره مسلط بر توپ و میدان بود، در این بازی خوب نبودیم. در بازی‌های قبل مقابل صبا و نفت باید پیروز می‌شدیم و مقابل استقلال هم حق‌مان باخت نبود.

وی ادامه داد: تیم سایپا با وجود بازی خوبی که ارائه می‌دهد در گلزنی موفق نیست. چند بازیکن جدیدی که در این فصل جذب بازی شده‌اند خواسته‌های کادر فنی را اجرا نکردند و در تیم ما با افت شدید مواجه شدند. از سوی دیگر بدشانس هستیم و داوران هم اشتباهات زیادی را به ضرر ما داشته‌اند.

فلاحت‌زاده درباره استعفای حسین فرکی گفت: مشکل ما حسین فرکی نیست. با استعفای او هیچ چیز حل نمی‌شود، مشکل بازیکنانی هستند که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. اگرچه این بازیکنان را خود فرکی به تیم آورده اما آنها در حد انتظار ظاهر نشدند. اگر فرکی بماند در نیم‌فصل می‌توانیم با جذب چند بازیکن وضعیت تیم را بهبود ببخشیم. سایپا با ۴-۳ برد می‌تواند به میانه جدول برسد. در جام حذفی هم در جمع ۸ تیم برتر هستیم و شانس قهرمانی داریم در لیگ هم در انتهای جدول باقی نخواهیم ماند.

مربی سایپا افزود: باید از مدیریت باشگاه که همواره کادر فنی را حمایت کرده تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم فرکی را متقاعد کنیم تا تصمیمی بگیرد که به سود باشگاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.