تبریز - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: باید از تبریز دست پر بازگردیم، البته تیم گسترش فولاد نیز تیم خوب و پرمهره ای است و کار بسیار سختی برابر این تیم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در محل سالن کنفرانس هتل پتروشیمی اظهار داشت: فردا بازی خیلی سختی برابر گسترش فولاد که یکی از تیم های خوب لیگ است داریم.

ویسی همچنین با بیان اینکه گسترش فولاد تیم خوب و پر مهره ‌ای است، افزود: البته هر سه تیم تبریزی لیگ برتر خوب بسته شدند و سطح همه آنها یکی است.

وی همچنین در خصوص آمادگی تیم اصفهانی نیز برای بازی فردا گفت: همه چیز خوب است و آماده ایم تا گسترش فولاد را شکست دهیم و از تبریز سه امتیاز مهم کسب کنیم.

ویسی با اشاره به اینکه برای تعطیلات لیگ برتر سپاهان برنامه ریزی کرده بود، افزود: ‌تعطیلات روی کار اثر می‌ گذارد ولی این برنامه از قبل به ما داده شده بود و طبق آن برنامه ریزی دقیقی انجام داده بودیم.

سرمربی سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه تعطیلات زیاد برای تیم ها خوب نیست، ادامه داد: ولی وقتی این تعطیلات از قبل به تیم ها اعلام می شود باید کادر فنی تیم ها نیز برنامه ریزی های خود را طبق این شرایط انجام دهند. این درست نیست که بعداز تعطیلات وقتی تیمی پیروز می شود اعتراضی به تعطیلات ندارد ولی وقتی شکست می خورد عامل باخت را تعطیلات زیاد لیگ اعلام می کنند.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: خلیل ‌زاده و کولی‌ بالی فردا نیستند ولی جایگزین های جوان و خوبی برایشان داریم. همچنین کتف پدرو روز گذشته در تمرین در رفت و مصدوم شد.

گفتنی است دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵روز پنج شنبه ۱۱ آذر در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.