کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم‌های استقلال تهران و گسترش‌فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های استقلال و گسترش فولاد در آخرین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این مسابقه که تحت تاثیر سرمای شدید هوای تهران و فقط با حضور ۴ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار شد در نهایت با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در این مسابقه در دقیقه ۱۴ سید محسن حسینی به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا استقلال پیش بیفتد. چند دقیقه بعد و در دقیقه ۲۳ محسن کریمی با فراری عالی از کمند مدافعین حریف توانست برای بار دوم دروازه فرناندو خسوس را باز کند.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود اشتباه امید ابراهیمی لوسیانو پریرا را با رحمتی تک به تک کرد تا این مهاجم برزیلی در دقیقه ۴۳ اختلاف را به حداقل برساند.

در آغاز نیمه دوم و با وجود موقعیت هایی که هر دو تیم داشتند تا دقیقه ۷۴ عملا اتفاق خاصی در بازی نیفتاد تا این که در این دقیقه فرناندو خسوس به خاطر خطای شدید روی محسن کریمی از بازی اخراج شد. در حالی که همگان منتظر برد استقلال مقابل گسترش ۱۰ نفره بودند شاگردان کمالوند در دقیقه ۸۰ توانستند توسط علیرضا نقی زاده بازی را به تساوی بکشانند تا استقلال برای دومین هفته پیاپی دستش از برد کوتاه بماند.

با این تساوی استقلال ۱۵ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. همچنین گسترش هم با ۱۰ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.