کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محسن مسلمان پس از عالیشاه و بیرانوند سومین غایب پرسپولیس در بازی با پیکان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی باید روز پنجشنبه به مصاف پیکان برود که سومین بازیکن کلیدی خودش را هم شاید در اختیار نداشته باشد.محسن مسلمان که در تمرینات پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شده طبق ادعای روزنامه پیروزی بازی حساس این تیم مقابل پیکان را از دست می دهد. حال سوالی که برای خیلی ها به وجود آمده این است که با توجه به غیبت عالیشاه در میانه میدان برانکو چه تدبیری برای تیمش می اندیشد؟ آیا رامین رضاییان پس از مدت ها انتظار می تواند به ترکیب سرخ ها برگردد؟ یا این که پروفسور پرسپولیس از احمد نوراللهی دیگر هافبک تیمش که مدت ها نیمکت نشین است در این بازی مهم استفاده می کند؟

نوراللهی هم مدتهاست ساز جدایی را کوک کرده و گفته در صورتی که نیمکت نشینی هایش در پرسپولیس ادامه داشته باشد او از این تیم جدا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.