کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

محل برگزاری دیدار تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس با تیم دانشجویان تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که قرار بود بازی دوستانه تیم های فوتبال پرسپولیس و تیم ملی دانشجویان روز شنبه در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود به دلیل مخالفت مسئولین باشگاه پیکان محل برگزاری این بازی تغییر یافت.

فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: این مسابقه در واقع یادواره شهدای دانشجو می باشد و قطعا در این بازی دوستانه که در شب اربعین حسینی انجام می شود، شان عزای حسینی حفظ خواهد شد و در جریان بازی هم مراسمی در همین راستا برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: این بازی قرار بود در ورزشگاه شهر قدس که ورزشگاه خانگی پیکان است برگزار شود اما با مخالفت مسئولین باشگاه پیکان محل این بازی تغییر یافت و به جای این ورزشگاه، بازی در ورزشگاه دانشگاه شهید بهشتی انجام خواهد شد.

این در حالیست که تاریخ و زمان بازی تغییر نکرده و بازی در محل جدید و در همان تاریخ و زمان قدیم یعنی شنبه ۲۹ آبان و از ساعت ۱۵ برگزار می گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.