کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کولو توره معتقد است امکان حضور برادرش در تیم فوتبال المپیک مارسی فرانسه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یکی، دو هفته اخیر خبر حضور احتمالی یحیی توره در تیم المپیکی لیگ لوشامپیونه فرانسه در رسانه‌ها انتشار یافته و بازتاب‌های نیز داشته است.

بعد از آنکه ستاره آفریقایی مورد بی‌مهری پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی واقع شد و از فهرست بازیکنان فصل جاری، بیرون ماند، شایعاتی در مورد مقصد آینده‌اش در مطبوعات انتشار یافت.

از جمله بحث حضور وی در تیم بندری جنوب فرانسه مطرح شد. در این مورد برادرش یعنی کولو که در تیم سلتیک اسکاتلند بازی می‌کند، نظر داده است.

کولو اظهارداشت:یحیی در المپیک مارسی؟ چرا که نه. او هنوز هم با استعداد است و می‌تواند یکسری چیزها را امتحان کند.

وی ادامه داد:او هنوز هم در من‌سیتی است و به تیمش احترام می‌گذارد.با این حال المپیک مارسی، باشگاهی بزرگ است. یحیی به خوبی با مسابقات قهرمانی فرانسه آشنا است. به همین دلیل چنین تیمی می‌تواند جای بازی خوبی برایش باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.