پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه خلاقیت بازیکنان ایران عامل برتری ایران نسبت به سایر تیم های آسایی است ، گفت: در شرایط عادی با دو گل از سوریه جلو تر هستیم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: سطح فوتبال ما خیلی از سوریه بالاتر است. سوریه لیگ پویا و فوتبال چندان مطرحی ندارد و قطعا سه امتیاز این بازی برای تیم ما است چرا که این سه امتیازات می‌تواند در صعود ما به جام جهانی سرنوشت ساز باشد.

وی افزود: در شرایط عادی ما با اختلاف حتی بیش از دو گل از سوریه برتر هستیم اما من شنیده‌ام شرایط جوی مالزی چندان مساعد نیست و با باران های زیادی همراه است. این موضوع به ضرر تیمی است که قوی تر است زیرا بارش باران در انجام برنامه های تیمی خلل ایجاد می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: ما راه زیادی را تا الان با موفقیت پیش رفتیم و امیدوارم پس از این نیز بتوانیم با کسب سه امتیاز برابر سوریه با خیال راحت تری برای صعود به جام جهانی گام برداریم.

پنجعلی در پایان تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما از نظر ساختار حرفه ای هنوز مشکل دارد کشور هایی مانند کره استرالیا و ژاپن در آسیا به مراتب ساختار حرفه‌ای تری نسبت به فوتبال ایران دارند اما موضوعی که باعث شده تا الان تیم ایران برترین تیم آسیا باشد خلاقیت خوب بازیکنان ایران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.