کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: این تیم می‌تواند فصل جاری مسابقات را حداقل با کسب یک جام به پایان برساند.

علی فتح‌الله زاده با حضور در غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص درگذشت منصور پورحیدری گفت: ما مسلمانان هر گاه به یکدیگر می‌رسیم دعای عاقبت به خیری می‌کنیم و خدا را شکر که می‌بینیم پورحیدری عاقبت به خیر شده است. او مانند روزی که روی دوش مردم و هواداران آمد روی دوش همین هواداران نیز به سمت خانه ابدی بدرقه شد. این نشان می‌دهد که پورحیدری اخلاق‌مدار و نجیب بوده و کاری کرده که قرمز و آبی همگی رنگ باختند.

وی درباره شرایط این فصل استقلال تصریح کرد: استقلال به شرایط خوبی رسیده است. تغییراتی در راس باشگاه داده شد که روی این تیم اثرگذار بود اما منصوریان به خوبی توانست تیمش را سروسامان و شکل بدهد و نتایج خوبی بگیرد. اگر استقلال به همین شیوه ادامه دهد یکی از مدعیان خواهد بود و می‌تواند حداقل یک جام بگیرد.

مدیرعامل پیشین استقلال درباره عملکرد کارلوس کی‌روش در برخورد با مسئولان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من اشکال این موضوع را در سیستم کاری می‌بینم زمان من هم که ناصر حجازی سرمربی استقلال بود گاهی اوقات حاشیه‌هایی بوجود می‌آمد. به نظرم برخی مواقع لازم است که رئیس باشگاه یا فدراسیون به صورت مستقیم با سرمربی تیم در ارتباط باشد. فکر می‌کنم اگر تاج مستقیما با کی‌روش ارتباط داشته باشد مشکلات حل می‌شود چرا که به نظر می‌رسد کی‌روش دوست دارد به صورت مستقیم با تاج در ارتباط داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.