کوین دورانت در نخستین رویارویی با تیم سابقش، اوکلاهماسیتی تاندر، برنده از زمین خارج شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (جمعه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم گلدن استیت وریرز با ۳۹ امتیاز کوین دورانت، میهمان خود اوکلاهماسیتی تاندر را در سالن اوراکل شکست داد.

دورانت در سال ۲۰۰۷ پس ار فارغ التحصیلی از دانشگاه تگزاس توسط تیم اوکلاهماسیتی تاندر، درفت شد و تا پایان فصل گذشته برای این تیم بازی کرد ولی در فصل نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد پس از ۹ بازی بازی برای تاندر به گلدن استیت وریرز آمد. این نخستین بازی کوین دورانت مقابل تاندر بود.

برای تیم اوکلاهماسیتی هم راسل وستبروک ۲۰ امتیاز و ۱۰ پاس گل به دست آورد. از این بازی ۱۹۵۹۶ نفر دیدن کردند.

تیم بوستون سلتیکس هم در سالن کوئیکن لونز مغلوب میزبان خود، کلیولند کاوالیرز شد تا این این هچنان بدون شکست باقی بماند. لبران جیمز ۳۰ امتیاز، ۱۲ پاس گل و ۷ ریباند برای کلیولند و آوری بردلی ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس گل برای بوستون کسب کرد. تماشاچیان این بازی ۲۰۵۶۲ نفر بودند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

ساکرامنتو ۹۴ – اورلاندو ۱۰۲ ایندیانا ۱۰۷ – میلواکی ۱۲۵ اوکلاهماسیتی ۹۶ – گلدن استیت ۱۲۲ بوستون ۱۲۲ – کلیولند ۱۲۸دنور ۱۰۲ – مینه‌سوتا ۹۹

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، آتلانتا و شارلوت در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های واشنگتن و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم سان آنتونیو، گلدن استیت و اوکلاهماسیتی صدرنشین هستند و والاس و نیواورلینز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.