کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

حساس‌ترین بازی روز سوم رقابتهای جام بین قاره‌ای جهان به سود ملی‌پوشان کشورمان در ضربات پنالتی با غلبه بر روسیه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی تیم های ملی ایران و روسیه در دیدار پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام بین قاره ای ۲۰۱۶ در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران آغاز شد که ساحلی بازان ایران به کسب این پیروزی خیز بلندی برای حضور در فینال مسابقات برداشتند.

این دیدار با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و ملی‌پوشان کشورمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۴ بر حریف خود غلبه کردند.

در وقت نخست این دیدار حساس مسلم مسیگر، فرید بلوکباشی و مصطفی کیانی گلزنی کردند. وقت دوم مسابقه بدون گل از سوی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید، البته در دو وقت نخست بازی چند بار تیرک دروازه به کمک دروازه بان روسیه آمد.

بازی در وقت سوم فوق العاده نزدیک از سوی دو تیم دنبال شد و روسیه گل سوم و تساوی بخش خود را به ثمر رساند.

این دیدار به ۳دقیقه وقت اضافه کشیده شد که این وقت هم گلی از دو خط عبور نکرد تا در نهایت در ضربات پنالتی ملی پوشان کشورمان پیروز این میدان سخت باشند.

با کسب این پیروزی پر ارزش ملی پوشان کشورمان به عنوان صدرنشین گروه دو به نیمه نهایی مسابقات صعود کردند و تیم ملی روسیه در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.

همچنین پیروزی امشب تیم ملی برزیل برابر تاهیتی، برزیلی ها را صدرنشین گروه یک مسابقات کرد و تیم ملی تاهیتی در رده دوم این گروه قرار گرفت.

با توجه به نتایج کسب شده تیم ملی ایران در بازی نیمه نهایی فردا (جمعه) به مصاف تیم ملی تاهیتی خواهد رفت و دو تیم برزیل و روسیه با یکدیگر بازی خواهند کرد.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیش از آغاز مسابقات جام بین قاره ای در یک دیدار دوستانه به مصاف تاهیتی رفت و توانست این تیم را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.