هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با پیروزی دبیری، ارژن، گیتی‌پسند، حفاری و مس سونگون آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار آغاز شد که در پایان تیم‌های دبیری، مس سونگون، ارژن شیراز، گیتی‌پسند و حفاری مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

* شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم یاسین پیشرو میهمان دبیری تبریز بودند که در پایان این دیدار تیم دبیری موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل میهمان خود به برتری برسد. گل‌های دبیری را نادر حنیفی، بهروز جعفری، علیرضا عسگری و فرهاد فخیم (۴ گل) به ثمر رسانند و برای یاسین پیشرو نیز هاشم فرج‌زاده و ناصر اطمینان گلزنی کردند.

* در دیگر دیدار همزمان امروز تیم‌ رده سومی تأسیسات میزبان تیم چهارمی مس سونگون بود که مس توانست با دو گل تایتان و بلو مقابل شاگردان وحید شمسایی به برتری برسد. در حاشیه این دیدار یک بازیکن مس و همچنین مربی و سرپرست این تیم توسط داور اخراج شدند.

* در سومین دیدار همزمان امروز دو تیم بحران‌زده ارژن شیراز و طرح و توسعه الوند با هم دیدار کردند که در انتهای این بازی تیم شیرازی موفق شد با نتیجه ۷ بر یک مقابل میهمان خود به برتری برسد. برای ارژن محمد صفری ( ۲ گل )، مصطفی رحمانی، بابک سهرابی و میثم برمشوری (۲ گل) و برای طرح و توسعه مصطفی ظریفیان گلزنی کردند.

* در دیگر دیدار‌های امروز تیم صدرنشین گیتی‌پسند با درخشش مهدی جاوید با نتیجه ۹ بر ۵ برابر شاگردان حسین شمس در دانشگاه آزاد به برتری رسید. برای گیتی‌پسند به جز مهدی جاوید که ۴ چهار گل به ثمر رساند، علی عابدیان، یک گل به خودی و اصغر حسن‌زاده ( ۳ گل ) گلزنی کردند. پنج گل دانشگاه آزاد را نیز سهیل کشان، گایو ، دانیال گیویلی، هادی بافنده و مهدی زاهدی به ثمر رساندند.

* دو تیم مقاومت البرز و فرش‌آرا با هم مصاف کردند که در نهایت به دو تیم به تساوی ۳-۳ رضایت دادند. هر سه گل مقاومت را میلاد قنبرزاده زد و برای فرش‌آرا شهرام شریف‌زاده، علی اسعدی و سعید سروری گلزنی کردند.

* تیم رده دومی حفاری در دیگر دیدار همزمان امروز میزبان آذرخش بندعباس تیم پانزدهم جدول بود و با حساب ۶ بر ۲ مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و همچنان جایگاه خود را حفظ کرد. برای حفاری شهاب طالبی( ۲ گل )، رفیعی، فرید نمازی و توکلی ( ۲ گل ) و برای آذرخش میلاد چراغی و بهزاد میری‌زاده گلزنی کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.