سرمربی باشگاه منچسترسیتی با غلبه بر تیم سابقش که به زعم او بهترین تیم دنیاست، شبی به یاد ماندنی را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته (سه شنبه شب) تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی به مصاف بارسلونا می رفت که آنها دیدار رفت خود را با نتیجه ۴ بر صفر در «نیوکمپ» واگذار کرده بودند و «پپ گواردیولا» سرمربی سیتی می دانست که شکست دوباره مقابل «کاتالان ها» می تواند عواقب بدی در اولین فصل حضورش در ورزشگاه «اتحاد» برای وی به همراه داشته باشد.

به هر حال «سیتیزن ها» در دیداری که به گفته گواردیولا برای آنها حکم فینال را داشت، بارسلونا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند و با دو امتیاز کمتر از آنها در جایگاه دوم گروه C رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

گواردیولا بعد از بازی به خبرنگاران گفت: به خاطر بازی بازیکنانم خیلی خوشحالم. این برای اولین بار است که بهترین تیم دنیا را شکست داده ایم. آنها (بارسلونا) یک ۳۰ دقیقه شگفت انگیز داشتند. ما هم مشکلات زیادی داشتیم ولی گل اول خیلی به ما کمک کرد. در نیمه دوم موقعیتهای بسیاری روی ضد حملات خلق کردیم.

همچنین «ایلکای گوندوگان» که در این دیدار دو گل به ثمر رساند گفت: در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدیم و به حریف مسلط بودیم. شایسته پیروزی بودیم. این برد به خاطر طرز تفکر ما و پیروزی در نبردهای تک به تک به دست آمد. یک بازی باورنکردنی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.