کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پیروزی سخت تیمش را برابر باسل ارزشمند توصیف کرد و گفت: فوتبال خوبی ارایه کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اونای امری در مصاحبه با اکیپ فرانسه تصریح کرد: برابر باسل فوتبال خوبی ارایه کردیم و از عملکرد مردانم رضایت کامل دارم. به هر حال بعضی از بازی‌ها گره می خورند و کنترل مطلق آنها از دست ما خارج می‌شود.

وی ادامه داد: به بعضی از بازیکنان استراحت دادم و پشیمان نیستم، البته توقع داشتم راحت‌تر به پیروزی برسیم اما حریف نیز خیلی خوب در میانه میدان پیشرفت کرد و کم‌کم به دروازه ما نزدیک شد. از گرفتن این ۳ امتیاز بسیار خوشحالم و شک ندارم که در بازی‌های بعدی خیلی بهتر ظاهر خواهیم شد.

امری درباره اظهارات روز گذشته وراتی نیز گفت: با این بازیکن خوب هیچ مشکلی ندارم، ما حرفه‌ای هستیم و مثل یک خانواده رفتار می‌کنیم. اگر سوء رفتاری بود از بین رفت و خوشحالم که وراتی هم تصمیم گرفته که بدون حاشیه روی بازی خودش تمرکز داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.