کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی سپاهان گفت: ۳ امتیاز دیدار با سایپا می‌توانست ما را در کورس قرار دهد.

مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه دیدار با پارس جنوبی از سری رقابت‌های جام حذفی در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود گفت: هنوز مشخص نیست در نقش جهان بازی کنیم و یا ورزشگاهی دیگر. البته اگر قرار است در نقش جهان بازی کنیم بهتر است چندین جلسه تمرین در انجا برگزار کنیم. سپاهان چندین سال است که در این زمین بازی نکرده و باید با شرایط موجود آشنایی پیدا کرد.

وی ادامه داد: به خوبی یادم است که بازی خداحافظی من در نقش جهان برگزار شد. برای این بازی قرار بود الجیش سوریه به ایران بیاید که این تیم نیامد و در اولین بازی سال ۸۲ در هفته اول مقابل سایپا ۱۰ دقیقه نمادین به میدان رفتم و برای همیشه از میادین خداحافظی کردم. برای این دیدار دادکان که رئیس این فدراسیون بود به اصفهان آمد و با اهدای کادو و لوح تقدیر در این مراسم از من تجلیل به عمل آمد. ۱۳ سال از آن دوران با یک چشم به هم زدن گذشته و این یعنی زندگی که یک عمر آن به لحظه‌ای می‌گذرد.

بصیرت در مورد اینکه چرا امسال سپاهان تا این اندازه فراز و نشیب دارد گفت: اگر در بازی با سایپا در ۵ ثانیه آخر آن گل را نمی‌خوردیم الان با ۱۶ امتیاز تیم سوم جدول بودیم. بازی با سایپا شرایط خاصی داشت و یک پنالتی برای ما گرفته نشده بود و از سوی دیگر سهرابیان دو کارت زرد راحت گرفت و غلامرضا رضایی مهاجم حریف که با دست توی صورت بازیکن ما زد کارت زرد دومش را نگرفت و در وقت‌های اضافه نیز گل خوردیم تا همه چیز به ضررمان شود. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را در کورس قرار دهد. البته الان هم فاصله زیادی در جدول نیست و گاها تیم‌ها با یک امتیاز تا ۵ رده بالا و پایین می‌شوند و این دو امتیاز برای ما خیلی خوب بود. ضمن اینکه تماشاگران اصفهانی در این مسابقه شور و حال خاصی به بازی داده بودند.

مربی سپاهان در مورد شرایط این تیم گفت: سپاهان تیم بزرگی است و یکی از بهترین‌های آسیاست. در آسیا سپاهان را بیشتر از استقلال و پرسپولیس می‌شناسند چون به فینال آسیا رسیده و به جام باشگاه های جهان رفته است. از سویی دیگر این تیم امسال می‌خواست یک نسل را عوض کند که با انتخاب ویسی قرار شد همراه با این سرمربی این امر محقق شود. بازیکنان جوان برای رسیدن به شرایط آرمانی یک زمان مشخص دارند که با طی شدن آن شرایط ما خوب خواهد شد.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه سپاهان امروز از چشم انداز اول فصلش عقب است گفت: اگر آن دو امتیاز را می‌گرفتیم الان عقب نبودیم. اما امیدوارم یک روز شانس هم به ما رو کند و یک ۲ امتیاز هم به نفع ما شود.

بصیرت در مورد صحبت‌های نویدکیا گفت: او شناسنامه تیم است. امروز همه علی پروین را به نام پرسپولیس می‌شناسند و پورحیدری را به نام استقلال. برخی اسامی را نمی‌توان از برخی تیم‌ها جدا کرد. من خودم را نمی‌گویم اما برخی بازیکنان شناسنامه بعضی تیم‌ها هستند و محرم هم در سپاهان این شرایط را دارد و ۲۰ سال دیگر هم نام او با سپاهان خواهد ماند.

مربی سپاهان در مورد اینکه نویدکیا به خاطر او به کادر فنی اضافه نمی شود گفت: با محرم دوست و در تماس هستم. غیر از اینکه سالها همبازی و کاپیتان او بودم، رابطه خوبی هم با هم داریم و این حرفها مطرح نیست.

وی در مورد اینکه نویدکیا گفته بود کمک مربیگری هنر نیست تاکید کرد: هر کس نظر خودش را دارد اما تمام مربیان بزرگ دنیا قبلا کمک مربی بودند. مثلا مجتبی حسینی کمک گل‌محمدی بوده و گل‌محمدی کمک بگوویچ و خود بگوویچ کمک استانکو. کی‌روش هم کمک فرگوسن بوده ضمن اینکه همه مربیان اول کمک می‌شوند و بعد سرمربی چون باید تجربه لازم را در کنار مربیان بزرگ به دست آورد. خود من آن زمانی که خداحافظی کردم ساکت گفت چه کاری می‌خواهی انجام دهی پاسخ دهم به تیم امیدها می‌روم تا دستیار قنبری شوم چون در دنیای مربیگری تجربه بسیار مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.