کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم اوکلاهماسیتی تاندر در سالن چیساپیک انرژی با درخشش فوق‌العاده راسل وستبروک بر میهمان خود فینیکس سانز غلبه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (شنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم اوکلاهماسیتی تاندر در سالن چیساپیک انرژی با درخشش فوق‌العاده راسل وستبروک بر میهمان خود فینیکس سانز غلبه کرد. وستبروک در این بازی با ثبت ۵۱ امتیاز، ۱۰ پاس گل و ۱۳ ریباند، تریپل دابل کرد. او در کوارتر سوم به تنهایی ۲۳ امتیاز برای تیمش به دست آورد.

وستبروک بعد از این بازی گفت: ما فقط راه حریف را بستیم و دفاع کردیم.

دیدار تیم‌های نیوارولینزپلیکانز و گلدن استیت وریرز در سالن اسموتی کینگ با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۴ به سود وریرز به پایان رسید. کوین دورانت ۳۰ امتیاز، ۶ پاس گل و ۱۷ ریباند برای گلدن استیت ثبت کرد و در مقابل آنتونی دیویس ۴۵ امتیاز، ۳ پاس گل و ۱۷ ریباند کسب کرد.

کوین دورانت در ۶۶ بازی متوالی گذشته خود در NBA حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرده است. این رکورد متعلق به مایکل جردن است که در فصل ۹۱-۱۹۹۰ در ۶۹ بازی متوالی بیش از ۲۰ امتیاز به دست آورد. آنتونی دیویس هم نخستین بازیکن تیم پلیکانز بعد از سال ۲۰۰۲ است که در ۲ بازی متوالی بیش از ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

تیم کلیولند کاوالیرز نیز در سالن ایر کانادا شهر تورونتو با نتیجه ۹۴ بر ۹۱ میزبان خود تورونتو رپتورز را شکست داد. کوین لاو در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۲ پاس گل و ۱۰ ریباند داشت. از این بازی که ۱۴۶ دقیقه طول کشید، ۱۹۸۰۰ نفر دیدن کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

کلیولند ۹۴ – توورنتو ۹۱ ایندیانا ۹۴ – بروکلین ۱۰۳ اورلاندو ۸۲ – دیترویت ۱۰۸شارلوت ۹۷ – میامی ۹۱ فینیکس ۱۱۰ – اوکلاهماسیتی ۱۱۳هیوستون ۱۰۶ – دالاس ۹۸گلدن استیت ۱۲۲ – نیواورلینز ۱۱۴

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های شارلوت، کلیولند و آتلانتا در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های واشنگتن و اورلاندو در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم سان آنتونیو، اوکلاهماسیتی و کلیپرز صدرنشین هستند و دالاس و فینیکس در انتهای جدول ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.