هواداران پرسپولیس در دقایقی از بازی به تشویق طرفداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی از ساعت ۱۶:۴۰ دیدار خود را آغاز کردند که این بازی با حاشیه‌های نسبتاً زیادی همراه بود.

*دقایقی پیش از شروع بازی برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس به رسم میهمان نوازی به سمت نیمکت نشینان صنعت نفت آبادان رفت و برای دقایقی با نادر دست نشان همتای خود در تیم رقیب به خوش و بش پرداخت.

*نفتی ها پیش از شروع بازی حلقه اتحاد جالبی تشکیل دادند. در حلقه اتحاد نفتی‌ها همه بازیکنان و اعضای تیم حضور داشتند.

*محسن ربیع خواه مدافع پرسپولیس به سراغ نیمکت نشینان نفت آبادان رفت و از آنها برای حضور در میدان رخصت خواست.

*دست نشان در شروع بازی به سراغ سکویی که هواداران صنعت نفت مستقر هستند رفت و تعدادی از پیراهن‌های این تیم را به آنها هدیه داد و این درحالی بود که بازی در جریان بود.

*شعار اصلی هواداران صنعت نفت، «آبادان برزیلته» بود.

*پرسپولیسی‌ها با مدل تشویق ایسلندی فضای جالبی به ورزشگاه آزادی بخشیدند.

*طرفداران صنعت نفت شعارهایی سرمی‌دادند که مشخص بود از برنامه خندوانه و عروسک محبوب این برنامه جناب خان کپی برداری کرده بودند و به نظر می‌رسید جناب خان حضور نامحسوسی در این بازی دارد.

*نادر دست نشان از دقایق ابتدایی بازی جنب و جوش فراوانی در کنار زمین از خود بروز می‌دهد اما در سمت مقابل برانکو ایوانکوویچ با آرامش خاصی فقط نظاره‌گر بازی است.

*در دقیقه ۲۴ بازی طرفداران پرسپولیس طبق روال گذشته به تشویق هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم خود که سال گذشته براثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد پرداختند. در این لحظات هواداران آبادانی حاضر در ورزشگاه نیز نوروزی را مورد تشویق قرار دادند و برای او طلب آمرزش کردند که این اتفاق با تشویق آبادانی‌ها توسط هواداران پرسپولیس همراه شد و صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه آزادی به وجود آورد.

*در دقیقه ۳۴ درگیری نسبتاً شدیدی بین محسن مسلمان و محمد شادکام در میانه میدان رخ داد که این درگیری با دخالت فرشاد احمدزاده و چند بازیکن صنعت نفت تشدید شد اما با پادرمیانی داور بازی این درگیری ختم به خیر شد.

*برانکو ایوانکوویچ به امید عالیشاه مهاجم نیمکت نشین دستور داد برای گرم کردن خود به محوطه پشت دروازه شمالی برود که در این هنگام هواداران پرسپولیس به تشویق عالیشاه پرداختند و اینطور به نظر می‌رسید که علی علیپور نیمه نخست خیلی زود از ترکیب تیم خارج می‌شود اما دو دقیقه بعد عالیشاه جانشین وحید امیری شد. امیری به خاطر مصدومیت مجبور به ترک این بازی شد.

*در پایان نیمه نخست نیکبخت مهاجم صنعت نفت نای بلند شدن از زمین را نداشت و به نظر می‌رسید دچار مصدومیت شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.