کمک داور اول این دیدار در دقیقه ۳۰ نیمه نخست در حین بازی مصدوم شد تا وقفه‌ای ۵ دقیقه در بازی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم سایپای تهران و سپاهان اصفهان از هفته دهم رقابت‌های تیم برتر از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه دستگردی تهران در حالی آغاز شد که این بازی به دلایل مختلف با ۴ دقیقه تاخیر همراه بود.

* قبل از شروع بازی بازیکنان برزیلی در ترکیب دو تیم با یکدیگر خوش و بش گرمی کردند.

* حسین فرکی و دستیارانش به عنوان کادر فنی تیم میزبان به سمت ویسی و دستیارانش رفتند.

* تمام بازیکنان تیم سپاهان برای خوش و بش کردن و رخصت گرفتن از حسین فرکی به سمت او در نیمکت سایپا رفتند.

* حسین فرکی فصل گذشته سرمربیگری تیم سپاهان را برعهده داشت.

* حسین شمس محمدی ناظر این دیدار قبل از آغاز بازی به لی اولیویرا دروازه‌بان تیم سپاهان به دلیل شباهت زیاد پیراهنش به بازیکنان این تیم تذکر داد تا این بازیکن مجبور شود پیراهنش را عوض کند و به همین دلیل بازی با ۴ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* ۲ دختر بچه که به همراه پدرشان حضور بر روی سکوها و قصد تماشای بازی را داشتند با مانع شدن ماموران امنیتی برای این کار مواجه شدند.

* محرم نویدکیا کاپیتان سابق تیم سپاهان که حدودا یک هفته‌ای پیش از میادین فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است در دقایق مختلف نیمه نخست این بازی به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

* سعید علی‌نژادیان کمک داور اول این دیدار در دقیقه ۳۰ نیمه نخست در حین بازی مصدوم شد تا وقفه‌ای ۵ دقیقه در بازی ایجاد شود. کمک داور این بازی با مداوای کادر پزشکی تیم سپاهان توانست به بازی ادامه دهد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در جایگاه ویژه تماشاگران حضور دارد و امین منوچهری مهاجم سابق دو تیم سایپا و سپاهان هم از روی سکوها نظاره‌گر این بازی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.