مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در سخنرانی آغازین خود پیش از مراسم رسمی مجمع عمومی گفت: بر خلاف ادعای مقامات محترم هیات امنا، بنیتس هیچ خیانتی به ما نکرد و برعکس، لطف و مهربانی خود را به مادرید ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در سخنرانی پیش از دستور خود در مجمع عمومی سالیانه باشگاه رئال مادرید به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: هیات امنا در بخشی از ایرادات خود به مدیریت من به زمان مربیگری رافائل بنیتس اشاره کرده‌اند و معتقدند که او مرا و مادریدی‌ها را فریب داده و خیانت کرده است اما باید بگویم که او یکی از متشخص‌ترین مربیانی بود که تا کنون دیده‌ام، او لطف و مهربانی خود را به مادرید ثابت کرد و هرگز کم‌کاری نداشت. در زمان او رشد بسیار خوبی در تیم‌های پایه داشتیم و او بیشترین توجه را به جوانان پرورش یافته در آکادمی فوتبال رئال مادرید داشت.

پرس در ادامه تصریح کرد: اکنون زین الدین زیدان نماد مادرید است، او هر چیزی را که یک مربی بزرگ لازم دارد، از سوی خود داشته و باشگاه فقط امکانات اولیه را برایش مهیا کرده است، شخصیت زیدان مثال زدنی است و از او به خاطر تلاش فراوانش تشکر می‌کنم. زیدان بسیار بیشتر از حد تعهدش برای رئال مادرید تلاش کرده است.

پرس در خصوص کریستیانو رونالدو نیز گفت: با رونالدو می‌شود به فتح هر غیرممکنی امید داشت، او نعمت بزرگی برای رئال مادرید است و خوشحالم که نام من در کنار او در تاریخ رئال مادرید حک شده است. توپ طلای امسال به رونالدو تعلق دارد و اگر غیر از این شود واقعا باید در استقلال رای فیفا شک کرد. باید قبول کرد که رونالدو با همین سن و قبل از خداحافظی با فوتبال به اسطوره فوتبال رئال مادرید تبدیل شده است. او اسطوره دنیای فوتبال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.