مدافع تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه برای تساوی مقابل استقلال قرار نگرفتیم گفت: برای برد به میدان آمده بودیم و به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری پس از شکست دو بر صفر برابر استقلال در ورزشگاه آزادی از هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم و می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم اما موقعیت مان از دست رفت و نتوانستیم گلی را وارد دروازه استقلال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما برای برد پا به میدان گذاشته بودیم و هرگز به تساوی فکر نمی کردیم و بازی خوبی هم از خود ارائه دادیم اما استقلال چون می خواست به صدر جدول برسد با کمک هوادارانش فشار زیادی به ما آورد و ما نتوانستیم برابر حملات این تیم دوام آورد و گل خوردیم.

شکوری در ادامه خاطرنشان کرد: لیگ هنوز در ابتدای راه است و مطمئن باشید سایپا به روزهای اوجش باز خواهد گشت و در هفته های آینده به نتایج قابل قبولی دست پیدا خواهیم کرد.

مدافع سایپا در پایان و در پاسخ به این پرسش که مطالبات خود را دریافت کرده اید یا خیر گفت: خوشبختانه در باشگاه سایپا همه چیز روی نظم است و ما هم با آرامش کارمان را ادامه می دهیم و در آینده موفق خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.