مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه هیچ وقت برای رقیب همیشگی کری نخواندم، گفت: با آنها شوخی کردم و همیشه برای پرسپولیس احترام قائل هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری پس از پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل سایپا گفت:خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنیم. بازیکنان امروز از جان مایه گذاشتند و تا سوت پایان بازی با جنگندگی در میدان حاضر شدند تا یک برد خوب را کسب کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش آیا پاداشی به بازیکنان به خاطر سه پیروزی پیاپی تعلق خواهد گرفت، گفت: حتما به بازیکنان پاداش خواهیم داد زیرا در این سه بازی زحمات زیادی کشیدند.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان برای پرداخت نشدن حقوق شان ناراحت هستند، گفت: بازیکنان نگران نباشند ما در هفته آینده مطالبات آنها را پرداخت خواهیم کرد.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که درست است که شما برای پرسپولیس کری خوانده اید، گفت: من با آنها شوخی کرده ام زیرا همیشه برای تیم پرسپولیس احترام قائلم و آنها همیشه در زمین رقیب ما هستند و بیرون رفیق و من برای این تیم احترام قائلم و هرگز برای آنها کری نخواهم خواند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که در خصوص درگیری بین لیدر باشگاه و مدیر اجرایی چه نقشی را خواهید داشت گفت: این یک سوءتفاهم بود که خیلی زود برطرف شد و آن لیدر هم از مدیر اجرایی عذرخواهی کرد و همه چیز به خیر و خوشی به پایان رسید.

افتخاری در خصوص شعارهای هواداران استقلال علیه پرسپولیس گفت: این کار پسندیده ای نیست و من از هواداران می خواهم تنها تیم خودشان را تشویق کنند از به کار بردن الفاظ ناشایست دوری کنند زیرا شان و شخصیت استقلال بالاتر از این حرف هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در سه هفته گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده و ما به دنبال این هستیم که این روند ادامه داشته باشد و تمام تلاش خود را می کنیم تا آرامش بر تیم حاکم باشد و منصوریان و دستیارانش بتوانند در کنار بازیکنان نتایج بهتری کسب کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.