هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی گیتی پسند و شکست تأسیسات دریایی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) با برگزاری شش دیدار دنبال شد که در پایان تیم‌های یاسین پیشرو، مس سونگون،گیتی پسند، دانشگاه آزاد،طرح و توسعه الوند و حفاری موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

* شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم یاسین پیشرو در حالی که ۲ بر صفر از تیم ارژن شیراز عقب بودند در نهایت موفق شدند با گل‌های ناصر اطمینان، امین مجیدی‌پور، میثم ایلانلو و گل به خودی جعفر نجفی با نتیجه ۴ بر ۳ میزبان‌شان را شکست دهند. گل‌های ارژن را محمد بیضایی (۲) و بابک سهرابی به ثمر رساندند.

* در دیگر دیدار امروز که به‌دلیل نبودن آمبولانس در سالن برگزاری مسابقه کمی با تأخیر شروع شده بود، تیم فوتسال مس سونگون توانست با گل تایتان، بازیکن برزیلی خود تیم فوتسال آذرخش بندرعباس را با شکست بدرقه کند.

* تیم صدرنشین گیتی‌پسند نیز در ادامه پیروزی‌های خود این‌بار موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ تیم شهرداری ساوه را شکست دهد. گل‌های گیتی پسند را مورنو (سه گل)، مهدی جاوید (دو گل) و احمد اسماعیل‌پور زدند و برای شهرداری نیز رهنما، وطن‌خواه و حسن‌زاده موفق به گلزنی شدند.

* شاگردان حسین شمس در تیم دانشگاه آزاد هم امروز دست به کار بزرگی زده و موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم تأسیسات به برتری برسند. برای دانشگاه آزاد گایو، محسن کشانی و ابراهیم حسینی گلزنی کردند و دو گل تأسیسات را محمد شجری و عروجی به ثمر رساندند.

* تیم طرح و توسعه الوند نیز که تاکنون نتوانسته بود امتیازی را کسب کند موفق شد تیم مقاومت البرز را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. دو گل تیم طرح و توسعه را سعید یاقوتی و عبدالهی و تک گل مقاومت را قنبرزاده به ثمر رساند.

* تیم‌های فوتسال حفاری اهواز و فرش‌آرا در دیگر دیدار امروز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم حفاری موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل میهمان خود به برتری برسد. برای حفاری فرهاد توکلی (۲) و بهلولی یک بار گلزنی کردند، گل‌های فرش‌آرا را نیز شهرام شریف‌زاده و مجید خزایی به ثمر رساندند.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

ارژن شیراز ۳ - یاسین پیشروی قم ۴

مس سونگون یک - آذرخش بندرعباس صفر

گیتی پسند ۶ - شهرداری ساوه ۳

تأسیسات دریایی ۲ - دانشگاه آزاد ۳

مقاومت البرز یک - طرح و توسعه الوند ۲

حفاری اهواز ۳ - فرش آرا ۲

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.