سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما امروز بازی سنگینی مقابل پدیده داشتیم، ولی خوشبختانه حتی یک اشتباه هم مرتکب نشدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مجید جلالی پس از تساوی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خوشحالم از داشتن این بازیکنان که سعی می‌کنند با دقت تمام، همه نکات تاکتیکی مدنظر ما را پیاده کنند. بازیکنان ما در هفته گذشته خیلی با اشتیاق تمرین کردند و خیلی هم خوب در این دیدار ظاهر شدند. از همه آنها تشکر می‌کنم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: ما امروز بازی سنگینی داشتیم، ولی خوشبختانه حتی یک اشتباه هم مرتکب نشدیم. در نیمه دوم توانستیم بازی را در اختیار داشته باشیم و من هنوز هم به این فکر می‌کنم که سجاد عاشوری چطور آن موقعیت را خراب کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری دیدار تیمش مقابل پدیده عنوان کرد: داوری در این دیدار بد نبود و اجازه دهید من در مورد داور گله‌ای نداشته باشم. از قضاوت داور در این دیدار راضی هستم.

جلالی در ادامه تصریح کرد: ما تیمی هستیم که می‌خواهیم در لیگ برتر به ثبات برسیم و برنامه‌مان برای این فصل هم همین است که در جدول رده‌بندی و لیگ ثبات داشته باشیم. ما هرچقدر روبه‌جلو می‌رویم بهتر شده و به آینده امیدوار می‌شویم. بازیکنان من در این دیدار اشتیاق زیادی برای بردن داشتند و در نیمه دوم هم کاملاً تیم برتر زمین بودیم، اما حریف‌مان در لحظات آخر بازی اشتباهی نکرد که بتوانیم از آن استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.