زننده گل پیروزی بخش تیم ملی جوانان کشورمان مقابل یمن کلید موفقیت در این بازی را تمرکز دسته جمعی بازیکنان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال جوانان ایران روز گذشته موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ با نتیجه یک بر صفر یمن را شکست دهد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

ابوالفضل رزاق پور، بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان و زننده گل پیروزی بخش به یمن در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: بازی برابر یمن برای ما بسیار اهمیت داشت زیرا باید این بازی را پیروز می‌شدیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. سرمربی و تمام بازیکنان به یکدیگر قول داده بودند تا در این بازی پیروز شوند.

وی افزود: خداوند به تیم ما کمک کرد و ژاپن موفق شد قطر را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. ما در برابر یمن فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم در نتیجه در دقایق پایانی تحت فشار بودیم زیرا پیروزی با یک گل حاشیه امنیت مطمئنی نداشت.

رزاق پور در ادامه عنوان کرد: خداروشکر یکی از بهترین ویژگی‌های تیم این است که فشار زیادی روی ما نیست و تنها به بازی پیش رو خود فکر می‌کنیم و این چیزی است که مربی از ما می‌خواهد. اگر ما به نتیجه بازی ژاپن و قطر فکر می‌کردیم قطعا بازی امشب برابر یمن را شکست می‌خوردیم. تمام تمرکز خود را به بازی برابر یمن گذاشتیم.

بازیکن تیم ملی جوانان ایران در پایان گفت: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم و به بهترین فرم رسیدم. کادرفنی و مربیان بدن سازی خوبی داریم. بدون هیچ مشکلی برای بازی‌های پیش رو خود آماده هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.