مهاجم تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه می گوید که اگر «فرگوسن» بازنشسته نمی شد هنوز می‌توانست در یونایتد باشد. بااین حال وی تاکید می کند که باید همیشه تلاش کرد و رو به جلو حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ «رابین فن پرسی» مهاجم حال حاضر تیم فوتبال فنرباغچه، سابقه سه سال حضور در تیم منچستریونایتد را نیز دارد. وی در اولین فصل حضورش در «اولدترافورد» به عنوان بهترین بازیکن سال یونایتد انتخاب شد و موفق شد به همراه تیمش قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

«فن پرسی» و هم تیمی هایش پنجشنبه شب در ورزشگاه «اولدترافورد» در چارچوب رقابتهای لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد رفتند و با چهار گل شکست خوردند.

زمانیکه در یک نشست خبری از او پرسیده شد، اگر «فرگوسن» می ماند آیا هنوز عضوی از منچستریونایتد بودی٬ وی پاسخ داد: هرگز نمی دانیم. اگر این اتفاق افتاده بود امروز می توانستم یکی از بازیکنان منچستریونایتد باشم. زمانیکه با یونایتد قرارداد بستم گفته می شد که ممکن است او برای مدت کمی مربی بماند ولی در فوتبال چیزها تغییر می کنند، شما نمی توانید مسیر خودتان یا مربی‌تان را برنامه ریزی کنید. شما مجبورید در این دنیا با اتفاقاتی که می افتند زندگی کنید.

«فن پرسی» در ماه جولای سال ۲۰۱۵ به ترکیه رفت و در ۳۵ بازی که تا به حال به میدان رفته است٬ ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد٬ اتفاق افتاده است و نباید بزرگتر از آنچه هست جلوه داده شود. شما قولی می دهید و به مرحله بعد می روید. من خیلی احساساتی نیستم٬ که به آن لحظه فکر کنم. فقط کارم را انجام خواهم داد.

این بازیکن ادامه داد: باید تلاش کنم و هر چه در توان دارم برای فنرباغچه انجام دهم. به روزنامه ها و رسانه ها توجهی نمی کنم زیرا از نظر من این کار باعث نمی شود که به جلو حرکت کنم. می دانم که باید چه کار کنم٬ خوب تمرین کنم٬ مثبت باشم و به علاوه می دانم که در هر بازی نمی توانم فوق العاده ظاهر شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.