مهاجم تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به عملکرد این تیم برابر ذوب آهن گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم و من توانستم به وظیفه ام که گلزنی است عمل کنم و باعث پیروزی تیمم شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قاضی پس از پیروزی دو بر یک نفت تهران برابر ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر با اشاره به دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، گفت: گلزنی وظیفه من است و تنها من گل را به ثمر نمی رسانم بلکه هر گل حاصل زحمت تک تک بازیکنان و کادر فنی است.

وی افزود: علی دایی با تعویض های خوبش توانست شرایط را عوض کند و من هم خوشحالم که توانستم گلزنی کنم و باعث شوم که تیمم مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارم.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با وضعیت مالی این باشگاه نیز گفت: این را بگویم که مسائل مالی تاثیر مستقیم در روند حرکتی تیم دارد و از مسئولان اسپانسرمان می خواهم بر سر تمرینات بیایند و به ما و بازیکنان انگیزه بدهند. امیدوارم مشکلات ما حل شود و بتوانیم به اهداف‌مان فکر کنیم.

محمد قاضی خاطرنشان کرد: من از اکثر تیم هایی که در آن حضور داشتم طلب دارم و از آنها پول می خواهم. از تیمی مانند ذوب آهن از هنگامی که در آن بازی می کردم و نایب قهرمان آسیا شدیم، پول طلب دارم همین طور از پرسپولیس و استقلال ۴۵۰ میلیون تومان می خواهم. همچنین از صبا ۴۰۰ میلیون تومان می خواهم مگر یک فوتبالیست چقدر می گیرد که اینقدر از این مبالغ هم بخواهد بماند. از آقای تاج درخواست می کنم تا قانونی وضع کند که تنها به سود باشگاه ها نباشد و بازیکنان هم به پول شان برسند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.