سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تیمش را شایسته پیروزی برابر ذوب آهن دانست و گفت: به حق خودمان در این دیدار دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر ذوب اهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: توانستیم بازی سخت و نفسگیری را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در دقایق پایانی مسابقه به حق‌مان رسیدیم و از این بابت خدا را شاکرم که سه امتیاز را کسب کردیم.

وی افزود: در اکثر دقایق نیمه دوم ما در نیمه زمین ذوب آهن بودیم و آن تیم تنها یکی، دو ضدحمله روی دروازه ما ایجاد کرد. داور هم یکی، دو پنالتی ما را نگرفت و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به پایین جدول سقوط نکنیم.

وی در رابطه با مشکلات مالی نفت تهران افزود: تیم نفت مدتی است که درگیر این مشکلات است و هیچ کدام از قول های مسئولان عملی نشده. بر اساس برنامه ریزی قبلی چند ماه از پرداختی ها عقب افتاده و بازیکنان با سعه صدری که دارند فعلا شرایط را تحمل کردند. با وجود اینکه چند ماه است از شروع مسابقات و بازی ها می گذرد، آنها تنها ۲۰ درصد پول گرفتند. امیدوارم مالکین باشگاه این مشکلات را حل کنند زیرا ما احتیاج به حمایت داریم و اگر این حمایت ها صورت بگیرد نتایج لازم گرفته می شود.

سرمربی تیم نفت تهران در پایان در رابطه با اینکه پیش از این، شرکت اسپانسر نفت متقاضی خرید پرسپولیس بوده اما در حال حاضر در هزینه های نفت مانده، گفت: من نباید در رابطه با این مساله صحبت کنم، بهتر است این موضوع را از مدیرعامل یعنی شهریاری بپرسید. مطمئنم که یکسری مسائل پیش آمده که باعث شده ضربه‌اش را ما بخوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.