کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی بدنساز تیم فوتبال انگلیسی استقلال در یکی از آیتم‌های تمرین به بازیکنان استقلال کنایه زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه ساعت ۱۲ امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* خسرو حیدری تنها غایب تمرین بود. این بازیکن به علت مصدومیت در کلینیک دکتر نوروزی به سر می‌برد.

* بازیکنان استقلال ساعت ۱۱:۳۰ در زمین حضور داشتند و در گروه‌های مختلف بازی تنیس فوتبال را انجام دادند. آنها کری زیادی با یکدیگر داشتند که در این میان علیرضا منصوریان بیشتر از همه برای بازیکنان کری می‌خواند.

* روزبه چشمی زودتر از همه بازیکنان در زمین حاضر شد تا چند دور دور زمین بدود و پس از نیم‌ساعت به رختکن رفت. هنگامی که منصوریان این بازیکن را دید او را در آغوش گرفت. چشمی به علت مصدومیت در لیست استقلال برای نیم‌فصل حضور ندارد اما قرار است در نیم فصل دوم به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

* مهدی رحمتی با چهره‌ای جدید در تمرین حضور داشت. او موهایش را کوتاه کرده بود.

* زمانی که بازیکنان استیو جونز مربی بدنساز استقلال را دیدند به شوخی به او گفتند: در کیش شنا کردی؟ جونز که متوجه حرف بازیکنان شده بود، به شوخی به آنها گفت: من شناگر خوبی هستم. جونز به همراه رابسون روز گذشته برای تمدید مجوز کار خود به کیش سفر کرده بود.

* علی قربانی تمرینات اختصاصی را زیر نظر مربی بدنساز انجام داد. این بازیکن به علت مصدومیت دیدار با سیاه‌جامگان را از دست داده بود.

* پیش از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود بهتاش فریبا، بختیار رحمانی را فراخواند تا با او صحبت کند. منصوریان به فریبا گفت که او را در اختیار او قرار می‌دهد تا صحبت‌های لازم را با او کند. صحبت‌های فریبا به همراه خرمگاه با بختیار حدود یک ربع طول کشید و سپس این بازیکن به تمرین اضافه شد. رحمانی در دیدار با سیاه‌جامگان به نشانه اعتراض به تعویض راهی رختکن شده بود و فریبا به عنوان مدیر فنی تیم اعلام کرده بود که با این بازیکن برخورد خواهد شد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز کارهای کششی و هوازی انجام دادند. او آیتم‌های مختلفی را برای بازیکنان ترتیب داده بود و برخی مواقع به آنها می‌گفت، برخی از شماها آیتم‌ها را به خوبی انجام می‌دهید اما برخی‌ دیگر فاجعه هستید. بخش دیگر تمرین بازی آقا وسط در دو گروه بود که منصوریان در این بخش حضور داشت.

* از تمرین امروز زیاد استقبال نشده بود و تنها ۱۰ هوادار در تمرین حضور داشت.

* حضور علیرضا بیرانوند در دادسرای فرهنگ و رسانه به علت شکایت مالک بهنام پیشرو موضوعی بود که مربیان استقلال در مورد آن صحبت می‌کردند. محمد خرمگاه و علی چینی که فصل گذشته در نفت حضور داشتند و مربی بیرانوند بودند، اعلام کردند که از دروازه‌بان پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

به گزارش تسنیم، استقلال روز جمعه در هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.