کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن اسبق منچستریونایتد و کارشناس فوتبال در آستانه جدال مهم قرمزها و شیاطین‌سرخ تیم مورینیو را بی‌هویت خواند و گفت: به نظر کلوپ پیروز میدان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب ساعت ۲۲:۳۰ حساس‌ترین بازی لیگ جزیره برگزار می‌شود که تمام اخبار فوتبال را معطوف خود کرده است.

پل اسکولز بازیکن اسبق شیاطین سرخ در مصاحبه با سایت انگلیسی به انتقاد از تیم مورینیو پرداخت و اظهار کرد: ژوزه قبل فصل به اندازه کافی ظالم نبود و الان معلوم نیست که چه بازیکنی باید در میدان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در زمان مربی‌گری چلسی، او ۱۳ یا ۱۴ بازیکن آماده همواره در اختیار داشت که آن‌ها بازی می کرد و از استراحت خبری نبود.

کارشناس فعلی فوتبال از تیم سابق خود انتقاد کرد و گفت: بازیکنان منچستر هنوز با هم هماهنگ نشده‌ و بی‌هویت است. باید به آن‌ها زمان داد تا عملکرد بهتری نشان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.