هافبک فصل جاری بورسیادورتموند تصور می‌کند جوانی یارانش در بازی ابتدای هفته مانع نتیجه‌گیری تیمش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دورتموندی‌ها بعد از گذشت یک روز از مسابقه جمعه شب هنوز هم به خاطر کسب تساوی با هرتابرلین در آغاز مسابقات هفته هفتم بوندس‌لیگا ناراحت هستند.

شاگردان توماس توخل باور دارند که می‌توانستند به جای آنکه عقب‌ماندگی یک بر صفر را جبران کرده و درنهایت به تساوی یک بر یک برسند، برنده بازی شوند و اکنون امتیاز کامل در کارنامه داشته باشند.

یکی از ستاره‌های تیم مشکی و زردپوش که از این بابت دلخور بوده، سباستیان روده است. هافبکی که تا تابستان بازیکن تیم رقیب یعنی بایرن مونیخ بود و حالا پیراهن بورسیا را به تن دارد.

وی اظهارداشت: هر تیمی که از رقیبش در بازی عقب باشد و بعد بتواند در دقایق آخر، نتیجه را تغییر دهد و به تساوی رسد، بدیهی است که خوشحال می‌شود. چرا که نباخته و بی‌امتیاز نمانده است. اما با توجه به روند بازی واقعیت این است که از تساوی با برلینی‌ها، خرسند نیستم. چون با در نظر گرفتن ضربه پنالتی گل نشده و موقعیت‌های دیگر، دورتموند حتما باید برنده بازی می‌شد.

روده معتقد است جوانی و کم‌تجربگی برخی بازیکنان مانع نتیجه‌گیری کامل تیمش شد. این هافبک دونده افزود: ما در زمین بازیکنان خیلی خیلی جوانی داشتیم. می‌دانیم در زمین باید بهتر کار می‌کردیم. احتمالا جوانی تیم اجازه نداد تا از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.