تبریز – مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تاکید بر اینکه هدف تیمش مقابل استقلال خوزستان کسب سه امتیاز است، گفت: ما میزبان هستیم و باید پیروز میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین ‌سازی تبریز و استقلال خوزستان در تبریز اظهار داشت: فردا بازی سختی برابر استقلال خوزستان داریم ولی میزبان هستیم و برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

وی سپس با تاکید بر اینکه تیم خوزستانی بازیکنان جوانی دارد، گفت: آنها با انگیزه هستند و مربی خوبی نیز در اختیار دارند ولی ما نیز ماشین سازی هستیم و در تبریز بازی خواهیم کرد.

خطیبی همچنین در خصوص وضعیت آندارنیک تیموریان گفت: آندو کاپیتان تیم ما به دلیل محرومیت فردا بازی نمی کند.

وی همچنین از مسئولان باشگاه گسترش فولاد به خاطر در اختیار قرار دادن ورزشگاه بنیان دیزل برای برگزاری مسابقه فردا تشکر کرد و گفت: گفته بودند ورزشگاه یادگار امام برای این بازی آماده می ‌شود اما این اتفاق اتفاق نیفتاد.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: تعطیلات کار ما و دیگر تیم ها را سخت کرده است ولی به هرحال اولویت با تیم ملی است و همه تیم ها کارشان سخت است.

دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فردا شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

هم اکنون استقلال خوزستان با هفت امتیاز در رده یازدهم و ماشین سازی تبریز نیز با شش امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.